vapiano

IMG_9307
IMG_9309
IMG_9318
IMG_9325
IMG_9356
IMG_9366
IMG_9381
takki: stadium, paita: jennyfer, jeggingsit: cubus, aurinkolasit: kirppis
käytiin eilen syömässä kavereitten kanssa ja kävi mielessä että ei olla kunnolla tavattu puoleen vuoteen!? miten tää aika menee näin nopeesti? aika vaan menee ohi eikä oikeen mitään tapahdu. sitä vaan istuu koulussa ja kotona eikä tee yhtään mitään. nyt tää pitkä talvi alkaa tuntuu loppuvan ja pääsee taas ulos kävelee ilman että pelkää kylmyyttä. kohta se kesäkin on täällä ja ei oo kouluu. pitäis löytää kesätyöpaikka ku ei oo tullu vastausta... hyvää alkuviikkoa! :--)

oon saanu palautetta että blogini on tylsistynyt ja vaatteet ei oo yhtä kivat enää... se on aika totta, sillä mulla ei ole aikaa ja teen pikapostauksia koko ajan. vaatteet on tylsät eikä oo mitää hajuu mitä laittaa päälle. yritän parannella ihan itseänikin varten. kiitos tästä kommentista, niin huomasin että muutkin kun minä huomaa tämän!

oon myös tehnyt muutoksia ulkoasuun ja linkit on tossa otsikon jälkeen, toivottavasti tykkäätte! :)

3 kommenttia:

Emilia kirjoitti...

äää ota toi yks pois ...

Anonyymi kirjoitti...

Voisit muunnella blogia aika paljon lisää, se ei varmaan riitä että vaan kerrot mistä vaatteet on

emilia kirjoitti...

emilia: enkä ota! :D
anonyymi: ei se ollu mun tarkotus, mutta joka kerta ku pyydän mielipiteitä parannukseen yms. ei tule kommentteja. voisit kertoa mitä mieltä olet ja mikä vois olla paremmin eikä vaan valittaa :)