monday

IMG_0107
IMG_0095
IMG_0037
IMG_0063
IMG_0068
IMG_0118
IMG_0105
IMG_0103
IMG_0125
paita: jc alustoppi: gina tricot farkut: cheap monday kaulahuivi: pieces aurinkolasit: kirppis pipo: ponke's
tavallista tavallisempi koulu päivä tänään taas. saatii matikan kokeet takasin, enkä oo hirveen tyytyväinen mun seiskaan. olis voinu mennä paremmin, koska osasin kaiken, mutta en kuitenkaan kokeessa. koe oli vaikee, mutta en syytä sitä. huomenna oli suunnitelmissa nähä christaa mutta ei sopinukkaan, eikä mulla muuta tekemistä olekkaan huomenna 13 jälkeen ku lähteä itikseen. mitä sanotte noista kuvista, onks ne paremmat tällee isoina? :) flickr kautta saan ne joko tän kokoseks tai aika pieniks, joten kumpi parempi? haluun vaa et on taas viikonloppu ja pääsisin pois koulusta taas. yks päivä tuntuu helvetiltä. onneks pääsen kattelemaan huomenna jotain uusii juttui, jos löytyis vaikka uus rustokoru? :-)
nii ja toi vika kuva ei haluu nyt olla oikees paikkaa vaikka kuinka yritän...

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

sul on tosi kiva blogi !
ja oon lukenu tätä aika kaua aikaa
mut mun on pakko sanoo et mua häirittee ku nää kuvat on nytte näi isoja :D
(tai nois esim welcome spring ym ni ne oli paremman kokosia)
ku nyt nää jotenki sattuu silmii tai jotai mut kuitenki
tajusit varmaa idean :DD

emilia kirjoitti...

toivottavasti toi kuvamuoto minkä laitoin nyt on mieluisampi :) kiva ku tykkäät!!!