my weekend was amazing

IMG_0587IMG_0580IMG_0589IMG_0596IMG_0594IMG_0597IMG_0608
Mulla on ollu aivan mahtava viikonloppu takana, vaikken oo erikoisempaa tehnykkään. Perjantaina mulla oli koulujen väliset koripallo jatkopelit ja voitettii pronssii norsenia vastaan kahella pisteellä. Meillä oli mukana ainoastaan yks koripalloilija, ja sen huomas, ku ei oikee osattu sääntöjä :) Lähin lauantai aamuna hankoon Santun luo ja ollaan suurimmast osast ajasta chillattu ja oon käyny kattoo sen kahta pelii. Puhuin Ronjan kanssa paljon ja osallistuin itiksen logo kilpailuun, jonka mokasin. vaihdoin mun rustokorun ja tykkään siitä! Käytiin kuvailemassa ja tossa nyt on vähän, aika tylsiä kuvia, koska ulkona oli loskaista ja mulla oli ainoastaan kangaskengät mukana. 
Oon saanu paljon "kritiikkiä" ulkoasun suhteen, ja että vaihtelen sitä usein... Kyllästyn vaan niin helposti jos se on vähän erinlainen. Muutan joku päivä sitä VIIMEISEN kerran niin että se on tarpeeksi simppeli että pystyn pitämään sen. Anteeks vielä että muuttaminen toistuu, mutta sitten loppuu, vannon. Ja muistakaa linkkailla blogejanne!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

yritä edes kirjottaa hyvin...

emilia kirjoitti...

ei millään pahalla mutta en pahemmin panosta mun blogii ja jos sua ei miellytä ni älä lue :D

MAIJA kirjoitti...

haastoin sut tekemään postauksen :)

http://llookgreat.blogspot.com

emilia kirjoitti...

maija: voi kiitos! :)