i am so happy with you

Mustat reunat on instagramin takia :) Tänään ollaan seurusteltu Santun kanssa puoltoista vuotta ja oon joka päivä onnellisempi hänen kanssaan! Muutin tänään vikan kerran mun ulkoasun ja se saa kelvata seuraavan ajan. Koulupäivä oli 9-12 ja tulin kotiin lukemaan kokeisiin ja lukemaan enkun kirjan valmiiks. Osaan tosi hyvin kaikki kokeeseen tulevat jutut ja oon oikeesti, kerranki, panostanu kunnolla kokeeseen. Oon todella ylpee ittestäni. Mulla on ollu aika huono olo viimeisten päivien aikana ja toivottavasti se helpottuu kohta, että pystyn keskittymään koulussa yms. Nyt mulla tuli nälkä, joten meen nappaa jotain pientä purtavaa ja jatkan kokeisiin lukemista ja Santun kanssa puhumista. Ja niille jotka haluu lukee ruotsiks blogia, teen uuden, tällä viikolla.

4 kommenttia:

Saara kirjoitti...

aww onnee teille! <3 jaja tsemppii kokeisiin! hyvin ne menee :)

saarakarin.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

Mikä sun uuden blogin osoite on ? :) ja onnee teille ;)

emilia kirjoitti...

saara: kiitos tosi paljon!! :) koitan tsempata ja pärjäillä <3
anonyymi: en oo vielä tehny, mutta ilmottelen ku oon :) ja kiitos :)

Linda kirjoitti...

grattis emppu! :)