everybody is beautiful

ääh kauhee stressi päällä koko ajan. nyt kokeet niskassa heti hiihtoloman jälkeen. en valita. oon menossa kohta lenkille koska pakko päästää pois kiloja joita oon saanu hiihtolomalla aikaan. haluaisin vain ulkomaille syömään kevyeesti ja laiskotella rannalla ja kierrellä halvoissa kaupoissa. kävi mielessä että voisin laskea oma bmi ja olen normaalinpainonen. voi laske omasi tästä! huomaan itse miten mun kilot kerääntyy koko ajan lisää ja lisää. kuitenkin mielestäni normaalin painoseksi vaatisi vähemmän ku mitä tämä sanoo. vai onko se vain mitä me luulemme. että olemme normaaleja ku mitään läskiä ei näy? voi olla että se on jo alipainoa. itse näen kilot, mutta onko se vaan mitä kuvittelemme olevan "läskiä"? huomenna sitten lentopallo turnaus koulussa. apuaa, meijän joukkue ei ole mikään kummonen :DD tsemii meille vaan! ja hei toi villeviikinki on synttärilahja :) kiitos kia, lotta ja vicke!

15 kommenttia:

hapsu kirjoitti...

emppu , bmi:tä ei voi laskee kasvavassa iässä koska se ei päde kunnolla !! :)) eks muista mitä stig sano?

emilia kirjoitti...

mut mä en kasvakkaa enää muualla ku läskien mukana :)

Jonsku kirjoitti...

Mulla on blogissa kysymyspostaus, joten käykää kaikki kyselemässä:)

emilia kirjoitti...

jonku: käyn tottakai :)

Anonyymi kirjoitti...

tää sun blogi on niin hyvä et mun on pakko aina lukee se uusiks ja uusiks :)! ja oot muutenki niiiiin nätti!

emilia kirjoitti...

anonyymi: vooi kiitos, piristit päivääni! =) kiva ku tykkäät ja kiitos, toisin en ole samaa mieltä..

anskuuy kirjoitti...

hihi, tykkään sun blogista kovasti! ihaniii kuvii & ja lovelyt noi kännykän kuoret :---) !

Ilona kirjoitti...

Kivat nuo kalansilmäefekti kuvat! :))

/ida kirjoitti...

Cindy sano mulle joku kuukaus sit et en oo enää alipainonen :) jee!!
Sit äsken ku laskin ton jutun ni toi sanoo et oisinki alipainonen, mut pitäis painaa 3.4kg enemmä ://

emilia kirjoitti...

anette: hihi vooi kiitos tommoset kommentit piristää :-)
iltsu: kiitti tykkään kans!!! :)
ida: mites nyt sillee :O mul oli semi sama mut koulussa alhaaempi :(

Anonyymi kirjoitti...

Du Glömde Erik!!! :)

emilia kirjoitti...

anonyymi som e lotta? :D ajoo hhehehe ::DD

Anonyymi kirjoitti...

Nää d int Lotta :)

Repsu kirjoitti...

no mä oon nyt kaikkien noiden painoindeksien mukaa vakavasti ylipainonen...... mun pitäis siis selkeesti alkaa laihduttaa.. :(

emilia kirjoitti...

repsu: jooo hei ei tartte laihduttaaa!!!! oikeesti