på svenska!

hej gullisar! börjar blogga på svenska, kanske bara för omväxling, men dessutom för att jag har lättare för svenskan och det känns mera naturligt att skriva såhär. dessutom kommer bloggen ganska mycket att ändras på senare tid, så jag hoppas ni kommer gilla den mera så som den kommer att bli. vet att jag inte är den bästa på att skriva bra och intressant, men det vore roligt om ni orkade följa med bloggen.
idag har jag varit på PRAO som alltså är att jag jobbar utan lön i två veckor. jag jobbar på esprit i forum, eller har redan gjort det en vecka. ganska jobbigt tycker jag med att ta bort alarmer och vika kläder i sex timmar varje dag...
idag är det alltså dags för treningar! har inte haft träningar på en tid. kommer vara jobbigt!
imorgon har jag dessutom första futsal-matchen. santtu kommer till mitt oxå och det kommer bli super veckoslut än en gång :) dessutom, vet att bilden på mig inte är så bra, men vem fan bryr sig? inte jag just nu i allafall.

ha det bra! emilia

13 kommenttia:

Sofie kirjoitti...

söööt bild på dej :) ja gillar mera din blog på svenska!

emilia kirjoitti...

tack söta du :)

Anonyymi kirjoitti...

du har helt ljuvliga ögon!

emilia kirjoitti...

men tack till dig! :)

Viveca kirjoitti...

den här bloggen som du har e bara så fin, de e altti rolit o läsa va du har skrivi! :)

emilia kirjoitti...

Voi tack viveca! :)

Anonyymi kirjoitti...

EEIII RUOTSIKS :((((((((((((((((((((((

emilia kirjoitti...

Mul menee toistseks ruotsiks... Mut ehk alan jossai vaihees kirjottaa molemmil kielil :) ?

hapsu kirjoitti...

emppu, du e så söt :) santtu on tartuttanu sut skrivaa hangö-way. se on han kommer till MIG ! ;))) mite sat mvg moddast ;DD :PP? no ei lääbyski.

Anonyymi kirjoitti...

SVAR: Nejmen vad sött att du frågar! Jaa självklart får du kopiera den texten till din blogg :)

/ rebeccamartensson.blogg.se

emilia kirjoitti...

Hapsu dissaatsä mua :(:(:( hehe! O tack rebecca, skriver in de nåbdag!:)

Anonyymi kirjoitti...

Voisit kirjottaa vaik suomeks ja sit kääntää sen ruotsiks tai toisinpäi :)

emilia kirjoitti...

mä olin vähä ajatellu sillee :) sit ku mul on enemmän aikaa!