I swear to you, I'll be there for you

IMG_0742IMG_0752IMG_0756IMG_0761IMG_0764IMG_0769IMG_0772IMG_0776IMG_0774IMG_0780
Voiku oon ihana kalkkinaama ja toi mun uus takki on armeejanvihree eikä tommone harmahtava :( Oon siis todella ilonen ku oon päässy ostamaan uusia vaatteita. Mun tyyli on aikalailla muuttunu ja yritän saada ostettua mun laiset vaatteet! Odottelen vaan että kesä saapuisi, sillä en jaksa olla ihan valkonen naamasta. Tänään oli koulua 10-15 ja lähin itikseen Amandan kaa. Oli tosi mukavaa ja puhuttiin kaikenlaista. Tällä hetkellä oon tosi onnellinen ihmissuhteiden kohalla. Mulla on hyvät ystävät mun rinnalla ja maailman ihanin poikaystävä. Ihmissuhteet on mun mielestä varmaankin suurin osa mun sydämmenstä, se on tärkeintä mulle. 
Rakastuin tohon takkiin! Eikä ollut mikään kalliskaan. Tykkään sen väreistä ja kerranki tuli ajoissa hankittua kevät takki. Odotan lämmintä kevättä ja kesää, ni pääse laittamaan sivuun neuleet ja toppatakit. :) Onneks mun mielestä kevät on jo antanut merkkinsä ja toivon että lunta ei enään tulis! emilia


ps. teillä on sunnuntaihin asti aikaa linkittää bloginne

4 kommenttia:

din fudis sluiba vän kirjoitti...

emppuu ja har samma toppi som du och en nästan likadan bustier. Varifrån ha du köpt din rock? den e jätte fin! hehe gissa vem :)

emilia kirjoitti...

sassa: nej gumman va gulli du e :D haha! gina tricot o hei dude du ha säkert då en jätte snygg skjorta och bustier! <3

Vera kirjoitti...

Varifrån e dendä snygga vita skjortan me domdä svarta juttuna, ti höger om rocken?:)

sonja kirjoitti...

kivoja vaatteita sulla! =)
http://sonja-mylifemyrules.blogspot.com/